آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

من توی راهم

1390/8/17 19:23
نویسنده : مامان پاتمه
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مدتی بود توی بهشت این ور اون ور میرفتم و منتظر تصمیم مامان و بابا بودم تا بالاخره بیام توی دنیا!منتظر

خواهر کوچولوم انگار بیشتر مامان و بابا مشتاق من بود! دمش گرم!قلب
تا بالاخره خدا که دید مامان و بابا دارن دل دل میکنن خودش صدام زد و گفت حاضر شو باید کم کم بری روی زمین!از خود راضی

مامانم دو روز پیش فهمید که من تو راهم! امروز هم رفت آزمایشگاه و مطمئن شد.عینک

امیدوارم سفر 9 ماهه من به جسمم به خوبی پیش بره. منتظرم تا به جمع 3 نفری مامان و بابا و خواهر جونم بپیوندم!خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 شهریور 91 15:45
وااااااااااااااااااااااااااااااای تبریک زیااااااااااااااااااااااد امیدوارم سفر 9 ماهه ات پر از شادی باشه . برعکس من.... مواظب خودت و کوشولوت باش ....: به من و پسری ام سر بزن....
سودابه
5 شهریور 91 15:53
سلام آوش زیبا و قشنگم. دست مامان رو بگیر وبیاین مهمونی وب ما همه دعوتند.به در خواست دوستان داستان این شماره مجله رو گذاشتم در وبلاگ محمدمتین منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستم.سپاس.
پگاه مامان آرش کوچولو
5 شهریور 91 15:56
آوش جون ایشالله زود زود به جمعمون بیای
باران قلنبه
11 شهریور 91 0:38
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد