آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آوش کوچولو

آوش 13 ماهه

1392/5/6 9:33
نویسنده : مامان پاتمه
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست های خوبم.بغل نماز روزه هاتون قبول حقلبخند

توی این شبهای عزیز قدر از همه شما التماس دعا داریملبخند

من 13 ماهگیم رو پشت سر گذاشتم و وارد چهاردهمین ماه از زندگیم شدم.از خود راضی

تعریف از خود نباشه باور کنین من نمیگماااا!!!نیشخند مامان بابا میگن

هر روز که میگذره با نمک تر میشم و شیطونی هام با مزه تر میشه بعضی وقت ها شیطنت هایی میکنم که به عقل هیچ کس خطور نمیکنهزبان

هیچ جا و هیچ چیزی توی خونه از دست من در امان نیست! شیطانو همه وسایل رو از دستم باید قایم کنند!!مژه

این روزها یه عادت خیلی بد هم پیدا کردم برای شیر خوردن خیلی مامان رو اذیت میکنم!خجالت دائم ازش میخوام بشینه تا من شیر بخورمخجالتخجالت

انقدر شدیده که مامان و بابا رفتن تو فکر که منو از شیر بگیرنناراحت فعلا به دلیل گرمی هوا اقدامی نکردند!از خود راضی

این چند تا عکس رو مامانی و آویسا با خون دل از من گرفتند!!شیطان یعنی یه لحظه آروم نمیگیرم بیچاره آویسا انقدر برام شکلک در آورد تا یه لحظه حواسم پرت بشه و بشینم! نیشخنداینم توجیه کادر بندی های بد بود!!!چشمک

 

 

 

 

 

 

چند روز پیش همراه با بابایی رفتم دانشگاه محل کارش. عینکبابا میگه پسر خوبی بودم و فقط دیگه آخراش خوابم گرفته بود و یه کم نق زدمخمیازه

اینم عکسای اون روزاز خود راضی

 

 

 

 

بابا نتونست عکس بهتری بگیره آخه دست تنها که نمیشد!!لبخند

و اما گفته بودم که تو خونه ما نماز خوندن با اعمال شاقه انجام میشه!! از خیلی وقت پیش دیگه جانماز منسوخ شد!نیشخند چون من یک دقیقه هم نمیذاشتم جانماز جلوشون بمونه! برای همین مهر رو باید توی دستشون نگه دارند!زبان

و اما جدیدا تا بابایی میره سجده من میپرم رو کمرش سوار میشم!!!تعجب

بیچاره به چه سختی نماز میخونه!!!از خود راضی

 

 

و وقتی نماز بابا تموم میشه حســــــــــابی منو سواری میدههورا مرسی بـــابــــاقلب

 

 

+ فرهنگ لغاتم به روز شده توی این ماه چند تا کلمه جدید یاد گرفتمتشویق

 

+ التـــــــــــــــــــــــــــــــماس دعـــــــــــــــــــــــــــــــــالبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد