آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آوش کوچولو

آوش در دوران ترک

1392/6/23 13:13
نویسنده : مامان پاتمه
836 بازدید
اشتراک گذاری

اوف

خیلی وقته اینجا نبودیم! دلمون برای همه شما تنگ شده.856919_smilie_baby_084.gif

خوب راستش یه اتفاقاتی افتاده!315419_sad.gif

من با می می خدا حافظی کردم!746517_bye2.gif

خیلی زود بود مگه نه؟464919_blue.gif

مامان و بابا خیلی دلایل داشتن که کارشون رو توجیه میکرد! ولی من کاری به دلایل اونا نداشتم و خیلی خیلی بهم سخت گذشت!599819_crying.gif

انقدر ناراحت شدم که نگو

بد تر از همه اینکه چند روزی که از اوخ شدن می می گذشت و من حسابی بی قرار بودم یه سرما خوردگی خیلی بد هم اومد سراغم و خلاصه نور علی نور شد! 

یه دونه آوش کوشولوی سر ماخورده رو تصور کنین که آب از مماخش میاد و حسابی تو خماری می می هستش و نق زدنش میاد! اصن یه وعضی!!!!  88381_connie_mini_wipe.gif

شبا رو که دیگه نگوووووووووووووو722821_Laie_6.gif 

این قسمتش بیشتر به بابایی سخت گذشت! آخه من تو بغل مامان بدون می می نمیخوابم واسه همین دیگه مسئولیت خوابوندن من که خیلی هم سخت هست به عهده باباست30213_dont-know.gif

تو این مدت بعضی شب ها شونصد بار بیدار میشدم و گریه میکردم و بعضی شب ها هم اصلا نمیخوابیدم.30213_dont-know.gif

مامان با این فکر خودش رو تسکین میده که هرچقدر این وابستگی بیشتر طول میکشید قوی تر میشد و بعد هم قطع وابستگی برام سخت تر مشد!861419_looky.gif

الان تا حدود زیادی بهترم خیال می می از سرم رفت!! (هیییییی روزگار408019_hanghead.gif)

و سرماخوردگیم هم تقریبا خوب شده

ولی خوب خیلی فکر کردم

به چی؟

به اینکه یه مامان وقتی به بچه اش می می نمیده دیگه به چه دردی ممکنه بخوره؟ متفکرو البته به نتایج خوبی هم رسیدم و کاربردهای زیادی برای مامان پیدا کردم!
مثلا اینکه صبح تا شب منو بغل کنه و هر جا میخوام منو ببره و هر چی میخوام بده بهم

والا!!!ابرو

حالا که می می نمیده خوب سواری که میتونه بده!! 55342_(69).gif 

کاربرد دیگه اش واسه تقویت آرواره ها خوبه!!  اینجوری که بهش گیر میدم و شروع میکنم گازش میگیرم انقدر گازش میگیرم تا چند جا از دستش کبود بشه!19482_eva.gif

موهاشم میتونم بکشم! 59292_(5).gif

لابد متوجه اوضاع این روزهای خونه ما شدین دیگه نه!!! چشمکآره دیگه اینجوریاس!!از خود راضی

یادتونه یه مدت قبل به مامان میگفتم ننه؟؟نیشخند حالا یه لقب جدیدتر براش پیدا کردم بهش میگم آنا!! 703419_teehee.gif(مخلص هموطنان آذری هم هستیم17402_(64).gif )

همین که میخواد بشینه روی زمین دستش رو میگیرم میکشم و میگم آنا آنا اینا!!

یعنی اینو میخوام بیا بهم بده!6322_bi_dandon.gif

تو این مدت با این اوضاع احوالی که داشتیم دوربین هم از دست مامان افتاده بود و عکس چندانی نداریم

این یکی مال چند روز قبل از شروع ترک بود که رفتیم یه جایی پر از اسباب بازی! خوش به حال آویسا حسسسسابی بازی کرد!خیال باطل

 

 

این یکی به همت آویسا گرفته شده! خیلی وقت ها انقدر توی تاب میشینم تا خوابم ببره!خمیازه

 

 

این چند تا هم ماله دیروزه که مامان تصمیم گرفت به جبران این چند روز عکس بگیره و منم هیچ باهاش همکاری نکردم!!شیطان

 

 

 

 

جدیدا یاد گرفتم وقتی کوچکترین چیزی بر خلاف میلم باشه اینجوری اخمام رو میکشم تو هم!!804721_LaieA_010.gif

 

 

 

مامان میگه:

آوش کوچولوی منبغل

میدونم که تو نفهمیدی چقدر توی این چند روز اذیت شدم. 527919_bujcdvf48m9w69wp.gifمیدونم تو نفهمیدی خیلی وقت ها با گریه های تو اشکای منم جاری میشد.527919_bujcdvf48m9w69wp.gif

.

.

.

از هر چیزی که توی دنیا هست باید یه روز دل بکنیم.. 779919_tsimuzpzwoap1t9y.gif وابستگی ها بعضی مواقع اونقدر شدیدن که ما نمیتونیم قطعشون رو باور کنیم

ولی میخوام بدونی که هیچ چیزی تا ابد موندنی نیست.

عزیزم باید یاد بگیری که از هر دل بستگی خواهی نخواهی یه روزی باید دل بکنی.

قوی باش

و محکمقلب

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد