آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

تکون تکون

1390/12/26 9:41
نویسنده : مامان پاتمه
146 بازدید
اشتراک گذاری

تکونهای بچه تو دل مامان چقدر میتونه مهم باشه؟متفکر

یه مامان چه حسی داره وقتی یه چیزی از داخل قلقلکش میده؟متفکر

من که نمیدونم و احیانا هیچ وقت هم نخواهم دونست!!نیشخند

من کلا نی نی کم تکونی هستم!  شاید میخوام همه انرژیم رو بذارم باسه وختی دینا اومدم!شیطان شایدم حالشو ندارم تکون بخورم!خمیازه یکی دوروز پیش حدودا 24 ساعت تکون نخوردم!نیشخند و مامانی بیچاره تا مرز دق و سکته پیش رفت! نگران

رفته بود دکتر  تا خانومه میخواست صدای قلبم رو بشنوه شیطونیم گل کرد و نذاشتم! اشکای مامان گوله گوله ریختند پایین! ناراحتدیگه نمیتونست جلوی اشکاش رو بگیره! خانومه هم دلش سوخته بود هی میگیفت عزیم من که هنوز حرفی نزدم تو چرا گریه میکنی؟ پاشو یه کم بشین.بعد دوباره سعی کرد این بار دلم برای مامانی سوخت و زود خودمونشون دادم مامان میخندید ولی هنوز گریه میکرد!!ناراحت

راستش تا الان نمیدونستم که منم باسش انقدر عزیزم! قلبفکر نمیکردم حالا که هنوز زیاد بزرگ نشدم اینجوری بهم دل بسته باشه. قلبوقتی دیدم دغدغه مامان فعلا همین تکون خوردنای منه سعی کردم بیشتر تکون بخورم! از خود راضی

مثل همین الان که یه لگد نثار شکمش کردم!نیشخند گاهی هم جفت پا میپرم رو مثانه اش!!!شیطانخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد