آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آوش کوچولو

آوش کولوچه

1391/6/1 6:47
نویسنده : مامان پاتمه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیاقلب

من حسابی بزرگ شدماز خود راضی

و حسابی هم شیطون شدم!نیشخند

همش باید یکی کنارم بشینه تا مامان از کنارم تکون بخوره با چشم دنبالش میکنم و وقتی از دیدم خارج میشه میزنم زیر گریهگریه اونم چه گریه سوزناکی دل سنگ آب میشه چه برسه به دل مامان و بابا! گریه

حسابی آبجی آویسا رو شناختم و بیشتر از همه چشمم دنبال اونه. قلب

از 44 روزگیم شروع کردم به خندیدن. خندهالبته قبلش هم میخندیدم ولی هر موقع دوست داشتم! نیشخند الان تا باهام حرف میزنن براشون میخندم و دلبری میکنم مخصوصا صبح ها که بیدار میشم تا مامان میاد بالای گهوارم براش میخندم تا دلش ضعف بره و فوری بغلم کنه! از خود راضی

10 روزی که بابا تعطیل بود و تو خونه بود حسابی به هم عادت کردیم الان بابا از سر کار همش دلش برام تنگ میشه. قلب

کلی عکس داریم بریم سرغ عکس ها:

بعضی روزها صبح زود بی تابی میکنم و دلپیچه دارم این جور مواقع مامان منو روی شکم میخوابونه و من آروم میگیرم اینجوری میخوابم:زبان

 

عکس پایین منم و دو تا داداشم که به قول آویسا سه قلو هستیم نیشخنداسم داداش هام ممد و سپهرهچشمک

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

یه لبخند زیبا واسه مامان و بابالبخند

نه لبخند فایده نداره بذار حسابی بخندم و بهشون حال بدم!خنده

آوش خوش تیپ آماده برای مهمونی خونه عمه شهلا جون عینک

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

آوش و موهای فشن مادرزاد!! زبان

اینم روز عید فطره که برای اولین بار رفتم گردش و خیلی هم پسر خوبی بودماز خود راضی

من و آرسام جون پسر داییم توی ننوی صحرایی که بابایی و باباحاجی برامون درست کردندعینک

 

6 شهریور قراره واکسن دو ماهگیم رو بزنماسترس برام دعا کنین که زیاد اذیت نشمنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد