آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آوش کوچولو

مرد کوچک

1391/6/22 12:49
نویسنده : مامان پاتمه
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمقلب

تو این مدت که نبودم حسسسابی بزرگ شدم و کلی کارهای جدید یاد گرفتم!از خود راضی

اول از همه اینکه خوابم به میزان قابل توجهی کم شده و بیشتر دوست دارم بیدار بمونم.مژه

وقتی بیدارم انقدر خوشگل میخندم و سر و صدا میکنم که همه دوست دارن باهام حرف بزنن.زبان تو گفتن کلمه آغون خیلی حرفه ای شدم!! نیشخند

وقتی روی شکمم میخوابم دیگه یه مدت طولانی سرم رو بالا نگه میدارماز خود راضی درست مثل یک مرد چشمک

و وقتی هم خسته میشم با کمی تلاش خودم رو صاف میکنم و به پشت میخوابم.تشویق ولی هنوز حرکت برگشت رو یاد نگرفتم تا خودم روی شکم بخوابم دارم روش کار میکنم!یول

علاقه زیادی به ماشین سواری دارم! وقتی ماشین توقف میکنه حتی یه کوچولو پشت چراغ قرمز شروع میکنم به غر زدن و به قول بابایی صدای بچه شیر در میارم!!!زبان

مامان و بابا میگن روز به روز دارم خوردنی تر میشم!خوشمزه و احساس میکنم امنیت جانی ندارم و هر آن ممکنه یکیشون منو قورت بده!استرس

بریم سراغ عکس ها:

اینجوری سرم رو بالا میگیرم از خود راضی(لطفا به گرد بودن چشمام توجه کنین! آویسا حق داره هی بهم میگه چشم گِلدِری!چشمک)

تو رو خدا بیدارم نکنین بذارین یه کم دیگه بخوابم!! خوابببینین چه با جدیت چشمامو بستم!خنده

وقتی میخوام بغل شم لبامو اینجوری بر میچینم!!ناراحت کی دلش میاد بغلم نکنه؟گریه جیگر سنگ کباب میشه واسه معصومیتم!!! شیطان

 

 

 

اینم آوش تپلی با یه خنده شیرینقلب

نبینم بیاین وبلاگم و کامنت نذارین ها!!! من با هیچ کس شوخی ندارم!ابرو

مامانی عاشق این عکسه!

 

خیلی وقت بود میخواسم یه چیزی واستون تعریف کنم.از خود راضی

مامان من دوره دانشگاه یه دوست خیلی صمیمی داشت که از روز اول آشناییشون کلی تفاهم با هم داشتن و اولین تفاهمشون هم اسم بودنشون بود. چشمکدوستی مامان و خاله فاطمه هنوز هم ادامه داره هر چند از راهه دور . وقتی مامان فهمید من توی راهم درست چند روز قبلش خاله فاطمه بهش خبر داده بود که نی نی توی راه داره!تعجب

و روزی که مامان توی بیمارستان بود تا من رو به دنیا بیاره فهمید خاله فاطمه هم رفته بیمارستان! تعجب

و این شد یه تفاهم زیبای دیگه که من و کیان کوچولو پسر خاله فاطمه توی یک روز به دنیا اومدیم و من فقط چند ساعت از اون بزرگترم! از خود راضی

این عکس کیان دوست ناز منه. قلبخیلی دلم میخواد یه روز برم قشم و باهاش از نزدیک آشنا بشم.خیال باطل

کیان جون من و مامانم خیلیییی دوستت داریم.بغلماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد