آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

آوش و دستاوردهای جدید

1391/7/29 17:45
نویسنده : مامان پاتمه
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام

از همکاری همه ممنونم چه لینکدونی تپلی درست کردیماااااااا

بریم سراغ عکس ها و خبرهای جدید.

من در آستانه ماه پنجم زندگیم قرار دارم.از خود راضی فقط چند روز از چهارمین ماه مونده و در این موقعیت موفقیت های جدیدی کسب کردم!! بازنده

اول اینکه من دیگه به راحتی غلط یا شایدم غلت!! متفکراصلا همون ghalt  میزنم

البته مدتی هست این کار رو یاد گرفتم ولی یکبار در حالی که پستونک دهنم بود این کار رو کردم و با صورت اومدم رو زمین!!!آخ

شما قیافمو تصور کنین تو اون لحظه!!

البته اصلا گریه نکردم ها!!!!! زباننهههه!!! صدای بچه همسایه بود!! 311320_pardon.gif

آره دیگه بعد از اون یه مدت تمایلی به این کار نداشتم تا حالا باز دوباره چند روزه شروع کردم و با احتیاط ghalt میزنم! از خود راضی

دستاورد دومم اینه که دستم رو برای گرفتن اشیا جلو میارم!  البته باید کلی نشونه گیری کنم تا به هدف برسم!! نیشخندولی خوب همینم خوبه و وسایل رو میگیرم!تشویق

راستی یک سوال! به نظر شما اشیا و وسایل به جز اینکه بخوریمشون به چه درد دیگه ای میخورن؟؟؟    

من که کاربرد دیگه ای براشون نمیشناسم واسه همین هر چیزی به دستم برسه فورا به طرف دهنم میبرم!! نیشخند

اگه بدونین چقدرررر به شیشه پستونک علاقه دارم!! خجالتوقت هایی که مامان میرفت سر کار برام توی شیشه شیر میذاشت و من میخوردم حالا تا شیشه میبینم ذوق میکنم و میخوام بخورم.

نگاهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے :


به نظرتون چرا چیزی تو دهنم نمیاد؟؟؟

مامان؟؟؟؟؟؟ شیشه خالی دادی دستم؟؟؟ ای بد جنسسس.

 

چند روز پیش رفتیم خونه داج علی اینا. چند روز قبلترش !!!! تولد هامان کوچولو بوده بود!!  الان کی فهمید من چی گفتم؟ شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

بی خیال این عکس سلطان کفش دوزک ها :

و حالا

تعظیییییییییییییم !!

سلطااااان آوش خان!!!

اینم خونه دایی اینا گرفتیم:

 

شنیدین میگن اولاد حلال زاده به داییش میره؟؟؟ متفکرحالا حکایت ما شده! نیشخند

آویسا یه عروسکی داره به اسم ممد! قاعدتا من داییش میشم دیگه؟؟

بابام معتقده من و ممد به هم شبیهیم!نیشخند شما چی میگین؟سوال

 

البته مامانم قبول نداره میگه نگوووووووو بچمووو!!! قهر

اِ چرا شما وارونه شدین؟؟ هیپنوتیزم

من و دست های مامانخیال باطل

 

اینم یه حسن ختام خوشششگلقلب

 


شِـــکـْـلـَکْ هــآے آنـــ ـیکـآ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد