آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

ما یک ساله شدیم!! به همین زودی!!!!

1391/8/20 9:47
نویسنده : مامان پاتمه
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمبغل

 
   

 

17 آبان ما یکسایه شدیم!

17 آبان پارسال مامان رفت آزمایشگاه و مطمئن شد که من دارم میام پیششون! و شبش اومد این وبلاگ رو برام ساخت!نیشخند الان من تا یکساله شدن فاصله دارم ولی وبلاگم یکساله شده! تشویق

الان که مامان داره مینویسه من توی روروئک کنارش ایستادم و دارم براش لبخند هایی میزنم که دلش ضعف میره!! و مامان به دلیل  کامنت های شما و حمایت های شما  از روروئک سواری توی پست قبل الان نه تنها این شکلی نیست که این شکلی هم شده حتی!!!!

بریم سراغ عکس های خوشگلم

من و خواهر زاده ام سپهر! 

وای که باباییم عااااشق این مدل بغل کردن سپهر شده بودخیال باطل و کلی ذوق کرد و مامان رو صدا زد تا عکس بگیره.قلب مامانم که معرف حضور هستند ماشالله دست به دوربینش حرف نداره!!http://www.freesmile.ir/smiles/36912_adsasd.gif

توی عکس بالا تازه از خواب بیدار شده بودم و تا چشمامو باز میکنم کلی میخندم و خوش اخلاقم از خود راضی

نگاه:

کلا لازم نیست زیاد واسه خندوندن من انرژی صرف بشه تا بهم میگن سلام من یه خنده خوشگل تحویل میدم

اینجوری:

البته اینم بگم که باید سرحال باشم ها!!!!

ادامه عکس ها مربوط به چند روز پیشه که من حسابی کثیف کاری کرده بودم! خجالتخجالتو مامان بعد از شستشو دید خیلی سرحالم این عکس ها رو ازم گرفت.

 

فکر میکنید واسه چی انقدر متعجب شدم؟


راستی یه چیزی رو هر بار یادم میره تعریف کنم!! مامانم معتقده من در آینده حتما موسیقی دان بزرگی میشم!!

از همون روزهای اول تولدم خیییلی خیییلی به موسیقی علاقه دارم و قسمت جالبش اینه که هر آهنگی رو گوش نمیدم!!عینک به یه سری آهنگ خاص علاقه دارم! نیشخند

مثلا خیلی که نی نی بودم عاشق آهنگ تو بهترینی کامران و هومن بودم. مامان میگه شاید واسه اینه که تو بارداری این آهنگ رو زیاد گوش میکرده.یول

و الان هم مدتیه به شدت عاشق آهنگ من تو رو میخوام تورج شدم! یعنی در اوج گریه این آهنگ منو ساکت میکنه

در اوج بدخوابی با این آهنگ میخوابم خواب

انقدر مامان و بابا برای تورج دعای خیر میفرستن که نگو!!

اگه آهنگ رو نشنیدین از اینجا میتونین دانلودش کنین! از خود راضی

و در پایان :


مسابقه کوشولو ها در وبلاگ میثمک در حال برگزاریه برای شرکت دیر شده ولی حتما سر بزنین  کلی نی نی ناااز میبینین. من و آویسا هم هستیم البته هر روز عکس های یک گروه هستش و نمیدونم ما تو گروه چندم هستیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد