آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آوش کوچولو

اخبار گذشته

1391/9/12 11:02
نویسنده : مامان پاتمه
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و مهربونمبغل

عزاداریهاتون قبول باشه، ما رو هم دعا کردین؟از خود راضی ما که دعاگوی همه دوستای خوبمون بودیم.قلب

مامانی چند روز بود به شدت درگیر کارهای تولد آویسا بود آخواسه همین کلی عکس و خبر مونده رو دستش و نیومده وبلاگ منو آپ کنه!نگران

من 5 ماهه شدم!هورا برای چک شدن رشدم رفتیم بهداشت و خدا رو شکر همه چیز عالی بودتشویق

خانومه به مامانم گفت: غذای کمکیشو که شروع نکردین؟ابرو

مامانم: نه!!!!دروغگو

شانس آورد من نمیتونستم حرف بزنم و آویسا هم تو اتاق نبود وگرنه رسواش میکردیم!!منتظر

ولی خانومه به مامانم گفت میتونین از این ماه شروع کنین به غذا دادن!نیشخند

و دیگه مجوز بهداشت رو هم گرفتیم!! نیست که مامانم خیلی منتظر این مجوز بود!چشمک

این روزها به شدت شیطون شدم!! آخاصلا دوست ندارم بشینم! چه برسه به اینکه بخوابم!!بازنده انگار فنر تو پاهام کار گذاشتن تا میخوان که منو بنشونن فورا از جام میپرم و میایستم!نیشخند

برای حرکت سینه خیز به شددددت تلاش میکنم.اوه کمی عقب عقب سینه خیز میرم کمی هم با روش های ابداعی خودم رو به زور میکشونم جلو نیشخند

هنوز نمیشه گفت سینه خیز میرم! ولی با روروئکم دیگه همه جا سرک میکشم! از خود راضی

استاد کولی بازی هستم!!! نیشخندیعنی یه دقیقه شیرم رو بهم دیر بدن همچین جیغ میکشم و اعتراض میکنم بیا و ببین!!زبان

دیگه....

دیگه همین حالا بریم سراغ عکسهای خوشجل موشجلمعینک

صبح تاسوعا قبل از رفتن به مراسم عزاداری (فندق مشکی پوش!بغل)

اینم من و آویساقلبقلب (مامان عاااشق این عکس و نوع نگاه من به آویساس)

یه شب که میخواستیم بریم خونه خاله پیش مهسا جونم اینازبان اینجوری تیپ زدم!عینک

 

اینم نمای نزدیک!قلب

اینم آوش بعد از برگشتن از خونه خالهاز خود راضی

این عکس هم مربوط به چند روز پیشه که تو آشپزخونه به مامانم کمک!! میدادمنیشخند

من و ملوس روی تخت آویسا

بدون شرح

بغلبغلبغلبغلبغلبغل

 

راستی مسابقه وبلاگ میثمک به مرحله فینال رسیدتشویق

من و آویسا هم به لطف رای های شما هر دو قهرمان گروهمون شدیم و رفتیم فینال 

حالا بیاین و کلی نی نی خوشگل رو تو فینال ببینیناز خود راضی

به هر کسی هم دلتون خواست رای بدین!!! زبان

ولی:

 

 

 

کد من 1091

کد آبجی آویسا 1126

 

برای رفتن به فینال روی عکس کلیک کنینهورا

راستی تا پایان ساعت 10 سه شنبه یعنی از الان تا 48 ساعت آینده میتونین رای بدین

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد