آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آوش کوچولو

جنتلمن کوچو

1391/9/15 11:03
نویسنده : مامان پاتمه
188 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جونای مهربونممممممقلب

مرسی که انقدر به من لطف داشتین و این همه زیاد زیاد به من رای دادین تا من نائب قهرمان بشمبغل

دوستتون دارم خیلی زیادقلبماچ

 

لیانای خوششششگل قهرمانیت مبارک بغلقلب

اینم دو تا عکس داغه داغ از جنتلمن کوچک واسه تشکر از شماخجالت

ببخشید پاپیونم بزرگه!! خودم نداشتم پاپیون بابایی رو قرض گرفتم!!!

 

 

 

و اینم عکس هدیه خوشگلی که خاله نگارم واسم فرستادهقلب ببینین چقدر خوشجلن.عینک

مرسی خالهبغلماچ

 

رااااااااااااستی یه چیزی رو یادم رفت بگم!!از خود راضی من از چند شب پیش یعنی دقیقا در سن 5 ماه و 6 روزگی موفق شدم سینه خیز برم.هورا

البته الان خیلی به زحمت میرم ولی کم کم بهتر میشمعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد