آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آوش کوچولو

7 ماه تمام

1391/11/6 11:08
نویسنده : مامان پاتمه
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آوش کوشولوی 7 ماهه باهاتون صحبت میکنه.

واییییییییییییی چقدر روزها دارن تند و تند میگذرن!!! کی باورش میشه 7 ماه از تولدم گذشت!!خیال باطل

 

اول از همه یه خبر خوب دارم!از خود راضی

یادتونه که تو مسابقه وبلاگ میثمک نفر دوم شدوم و جایزه اش یه کاریکاتور ازمن بود؟از خود راضی کاریکاتور به دستمون رسید. عکسش رو اینجا میذاریم تا شما هم نظر بدین.از خود راضی

چطوره؟ به نظرتون شکل من هست؟از خود راضی

خوب بریم سراغ اخبار 7 ماهگیم!

هنوز بهداشت نرفتیم! آخه بهداشت محل ما پنجم هر ماه جلسه دارند و واسه همینه که من هیچ وقت سر موقع نمیرم بهداشت!!!

فردا میرم.

هنوز موفق نشدم چهاردست و پا برم ولی سخخخت در حال تلاشم.

کلی سر و صداهای با مزه از خودم در میارم و جالب توجه ترینش اینه که میگم: اِده!! Ede

همون بده آدم بزرگ ها از خود راضیو معمولا این کلمه رو مواقعی گه گرسنه هستم و مامان تو دادن می می تعلل میکنه میگم!!

تعداد خوراکی هایی که مجاز به خوردنشون هستم زیاد شده! ولی بیشتر از همه سوپ رو دوست دارم!

فرنی اصلا نمیخورم وقتی یه قاشق فرنی میذارن دهنم لب هامو به هم فشار میدم و محکم میگم پوووووو!!!! و تمام غذا رو میپاشم تو صورت و لباسای خودم و طرف مقابل!!

مامان گفت 7 ماهه که شدم دیگه میتونم تخم مرغ بخورم!!

رفتم یکی واسه خودم پیدا کردم!!از خود راضی

آهان ایناهاش!!

 

باید بخورش! 

آآآآآآ

نمیشه که!!!متفکر

این اصلا اندازه دهن من نیست پس چه جوری مامان گفت میتونم بخورم!!متفکر

امروز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم مامان جون شیرین برام یه تخم مرغ کوچولو فرستادن!! یکی که اندازه دهنم بشه!!

مامان برام پزید و خوردم! ولی تا اومدم بفهمم چه طعمی داره تموم شد!


هییییییییییی ای بابا!!

چشمکبغلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد