آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آوش کوچولو

یه عالمه عکس و خبر!!!

1391/11/1 11:07
نویسنده : مامان پاتمه
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ممنون بابت احوال پرسی هاتون از باباحاجیبغل

خدا رو شکر حالشون رو به بهبودیه و دیروز مرخص شدند ولی باید خیلی مراقبشون باشیم و تا چند روز هم نباید بریم خونشون تا حسابی استراحت کنند. من که دلم خیلی براشون تنگ شده

مخصوصا واسه وقت هایی که بهم میگفتن دسته گل نعناخیال باطل

این لقب رو به آویسا هم داده بودند.

 

قبل از مسافرتمون دوست های مامان که توی آموزشگاه با مامانم همکار هستند اومدند خونمون. به خاطر دنیا اومدن من اومده بودن که یه کم!!! با تاخیر بود!

آخه طفلی ها خیلی تو آموزشگاه سرشون شلوغه.

یه هدیه خوشگل هم واسه مامان آورده بودند دستشون درد نکنه.

این آقا کوچولو امیر حسین جونه که داره به من شیر میده.قلب

 

اینم من و بقیه بچه ها. هورا

 

 

من که به شیشه شیرم مشغولم نفرات پشت سرم هم  مبینا جون قلب، نفر وسط نیکان جونقلب و اون یکی خانوم هم که معرف حضور هستند!!

هر روز که میگذره بر شیطنت های من به شدددت افزوده میشه! victory.gifمامان گاهی با ناله میگه من دیگه نمیتونم کنترلش کنم!!! همش دارم از سر و کولش بالا میرم!! و میخوام به هر چیزی دست بزنم!

اینم نمونه اش ببینین ! توی آشپزخونه کابینت های ردیف پایین از دست من در امان نیستند!!شیطان

دوست دارم همه چیز رو دهنم کنم!! مثلا چند روز پیش خاله حمیده اومده بود خونمون منو بغل کرد منم گوشوارشو دیدم گرفتم و چنان گوشش رو میکشیدم تا گوشواره به دهنم برسه!!!

راستی فیگور چهاردست و پا میگیرم ولی هنوز بلد نیستم چطور باید برم باید روش کار کنم!!

 

 اینم یه مدل خوابیدنمه! زبانوسط شیطونی که خسته میشم این مدلی سرم رو میذارم رو زمین قلببابایی از این جور خوابیدنم خیلییی خوشش میاد البته اینجا داشتم تلوزیون هم تماشا میکردم!!!نیشخند

این عکس هم ماله  وقتیه که آویسا مهدکودک بود از فرصت استفاده کردم اومدم سراغ شرطنجش!!خیال باطل اگه این عکس رو ببینه مامان رو میکشه!!!

 

خیلی دوست دارم سوار تاب تاب بشم. مژهخوشبختانه این یکی رو آویسا بهم اجازه میده!تشویق

شبکه مورد علاقه من PMC هستش dance3.gifخیلی دوست دارم آهنگ هاشو گوش کنم. اینم مربوط به امروز صبحه که داشتم شهاب تیام گوش میدادم!!

آماده برای رفتن به دَدَر!!! هورا

 

 

مامان میگه: پسرک خوشگلم،بغل هیچ چیزی به اندازه اون زمان که برات لالایی میگم و آروم میخوابی منو آروم نمیکنه!قلب هیچ آرامشی به اندازه آرامش لحظه ای که به چهره زیبا و معصوم تو توی خواب نگاه میکنم توی دنیا وجود ندارهخیال باطل

عاشقانه دوستت دارمماچ

لالا لالا بخواب دیره

زمستون هم یه روز میره

همیشه چهره دنیا

گلم! در حال تغییره

 

یه روز گرمه، یه روز سرده

یه روز شادی، یه روز درده

لالا لالا فقط عمره

که هرگز برنمیگرده


توضیح!! میدونین که واسه آویسا یه وبلاگ به اسم مادرانه ها مینویسم. راستش به هیچ وجه زمانی برای نوشتن یه وبلاگ مادرانه برای آوش ندارم!!خجالت و از اونجایی که نمیخوام آوش فکر کنه احساسات مادرانه ام نسبت به اون قلمبه نمیشهنگران گاهی با عنوان مامان میگه همین جا مینویسم.قلب پسر کوچولوم منو می بخشهبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد