آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

شٍی شٍی شٍی شٍیطونک ....

1391/12/14 11:11
نویسنده : مامان پاتمه
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمقلب

یک عدد وروجک شیطون بلا با شما صحبت میکنه!!عینک

این روزهای اسفند گویا بزرگتر ها همه در حال بدو بدو برای عید هستند!! مامان هم در حال بدو بدو دنباله منه!!زبان چون اگه یه لحظه غافل بشه یه بلایی سر خودم میارم!!آخ کافیه سرش رو برگردونه!!نگران

دیگه مامان و بابا با هم به توافق رسیدند که امسال بی خیال خونه تکونی بشن!!نیشخند

چند جایی تو خونمون هست که به شدت مورد توجه منه!! و همین که ازم غافل میشن من اونجام! نیشخندنگاه کنید:

اولیش اینجاس! پشت مبلها کنار دوشاخ تلفن!از خود راضی

دارم سعی میکنم تا مامان نیومده از جا درش بیارم!نیشخند


آهاااا موفق شدم بذار ببینم چه مزه ایه!خوشمزه

 


واااااااااااااااااای مامانم اومد!!استرس

 


مامان جونم من خیلی از کرده خودم نادم هستم لطفا زیاد تنبیهم نکن!!نگران

 

 

یکی دیگه از جاهای مورد علاقه ام اینجاست! تجسس در کشویی که آویسا سی دی های کارتونش رو گذاشته!مژه

 


یکی دیگه اش کنار گل مورد علاقه باباییمه!! آخ

ببینین!! این عکس داغه داغه شما قبل از بابایی دارین می بینین! نگرانمامان وقتی رسید دیگه کار از کار گذشته بود!!آخ

اَه اَه چه بد مزه است!! سبزببعی ها چه جوری از اینا میخورن!متفکر

 

 

اینم یه عکس دیگه از همون جای اولی!! دالی!نیشخند

 

یکی دیگه از کارهای مورد علاقه ام اینه که دستمو بگیرم به روروئک هلش بدم و باهاش حرکت کنم! هورا

این عکس مربوط به چند شب پیشه که موقع تعویض لباس و پوشک از دست مامان فرار کردم!!نیشخند

 

 

راستی من یه عالمه کارهای جدید یاد گرفتم!از خود راضی

اول اینکه هر نوع گوشی تلفن اعم از ثابت یا همراه که دستم بدن فوری میذارم روی گوشم و به زبون خودم شروع میکنم به حرف زدن!به من زنگ بزن

اینجا مامان میخواست از این کارم عکس بگیره که زدم تو حالش!!شیطان دارم میگم اهه!! کور خوندی نمیخوام بذارمش روی گوشم!!زبان

 


کار دیگه ای که یاد گرفتم بای بای کردنه.بای بای همین که بغلم میکنند شروع میکنم به بابای میخوام بندازمشون تو رودرواسی تا منو ببرن ددر!!!خنده

دیگه اینکه دست دستی همراه با قر کمر هم یاد گرفتم!! تشویقهورابا شنیدن هر آهنگی تند تند کمرم رو تکوم میدم و دست هم میزنماز خود راضی

 

خوب اینم یه عکس بدون شرحچشمک

و اینم من با لباس های عیدم! از خود راضیگفتیم حالا که انقدر لباس گرونه یه کم بزرگتر بخریم تا زود کوچیک نشه!!نیشخند

چطوره؟؟متفکر

 


فکر کنم تا دامادیم جواب بده!!!قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد