آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

بدو بدو!!

1392/1/15 11:13
نویسنده : مامان پاتمه
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و مهربونمبغل

سال نو مبارکقلب

اوقات بهاریتون خوش و پر از شادیبغل

مامان بینوای من هنوز در حال بدو بدو برای جبران عقب موندگی های سال 91 هستش!!!نیشخند

در همین راستا عکس های باقیمونده از آخر سال رو براتون میذاریم.از خود راضی

 

روزهای آخر سال حسسسسسابی تو خونه تکونی کمک دادم!!از خود راضی

دارم سرک میکشم ببینم اینجا خوب تمیز شده!!نیشخند

 

 

 

آفرین مامان اینجا خوب بود!تشویق

 

 

 

این کابینت رو سرکشی کردم اصلا تمیز نبود!!! بازندههمه رو ریختم بیرون تا دوباره مرتب کنه!!نیشخند

 

 

دارم از چارپایه میرم بالا میخوام شیشه ها رو چک کنم!عینک

 

 

آفرین بابایی خوب تمیز شدند!!نیشخند

 

 

حالا یه کم شیطونی!!زبان

 

 

یه خنده فوق العادهقلب

 

 

جدیدا یاد گرفتم زبونم رو اینجوری کنم!! زبان

 

 

و یاد گرفتم اینجوری بشینم!از خود راضی

 

 

اینم من و عکس های بهارانه!تشویق

 

 

بابایی خجالت نکش تو هم بیا تو کادر!! مژه

 

 

یه شکوفه واستون بچینم؟قلب

 

 

اینم من با موهای فشن!! چشمک(یکی به مامانم بگه آخه چارتا نخ مو که دیگه اینکارا رو نداره!!کلافه اگه یه عالمه مو داشتم چیکار میکرد؟؟نیشخند)

 

 

و در آخر صفحه های باقیمونده از تقویممونلبخند

 

بهار:

 

 


 

 

تابستان

 

 

 

 

دوستانی که دوست داشتن یاد بگیرن تقویم طراحی کنن،  یه سر به این آدرس بزنینلبخند

اینجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد