آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

12 و 13 فروردین 1392

1392/1/21 11:15
نویسنده : مامان پاتمه
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیاااااااااا بغل

داشتم پست قبل رو میخوندم عجب مامانی دارم من!!!منتظر عیدی که خودشون میدن رو عکس میگیره و با کلی آب و تاب مینویسه اون وقت یه اشاره به عیدی که من به اون ها دادم نمیکنه!!قهر

بعله منم به مامان و بابام یه مروارید خوشگل و گرانبها روز عید عیدی دادم!!! از خود راضییه دندون جدید توی دهنم! نیشخند

یکی دو روز پیش هم یکی دیگه در آوردم و الان 4 تا دندون دارم و به طرز دردناکی گاز میگیرم!!! آخ

خوب بریم سراغ عکس های اولین 12 بدر و 13 بدر من!عینک

 

12 فروردین:

 

 

تازه ازخواب پاشده بودم حسش نبود بخندم!!!!خنثی

 


من و پارسا جونقلب

 

 

و اینم 13 فروردین!

باز هم تازه از خواب پا شده بودم نیشخندو لپ هام گل انداخته بود از گرما!!!خجالت

 

 

مامانم عاااااااشق این عکسهقلب و تا میبینه نمیتونه لبخند نزنه!! قلبدست عکاسش درد نکنهماچ (مهسا جونم گرفته عکس روعینک)

 

 

من و آبجی خوشگلمقلب

 

 

 

 

 

روروئکم رو برده بودیم  و حسابی واسه خودم سواری کردم!زبان

 

 

موقع ناهار ماست خوردم! نیشخند

اینم عکس و من و دایی جونم که مدل ریش هامون مثل همه!!زبان

 

 

 

و اینم حسن ختاممون هامان خوشگله قلبماچ

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد