آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آوش کوچولو

آش دندون

1392/1/24 11:16
نویسنده : مامان پاتمه
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامبغل

مامانم زرنگ شده ها!!! نه؟از خود راضی

بعد در اومدن اولین دندون من یه سری مشکلات پیش اومد و پختن آش دندون هی به تعویق افتاد!آختا بالاخره دیروز که مامان جون شیرین و خاله حمیده و داج علی اینا خونمون مهمون بودند به پیشنهاد بابایی برای من آش دندون پختند!هورا

البته آش دندون به شیوه سنتی نبود و همون آش رشته بود که به اسم من تموم شد!!چشمک

یه تشکر بسیار ویجه از خاله حمیدهقلب که خیلی زحمت کشیدند. کلا خاله حمیده خیلی منو دوست دارن و همیشه به من میگن پسر منی تو.بغل منم این یه دونه خاله رو دارم و خیلی خیلی دوستش دارم.قلب

مامان میگه اون روزی که باسه آویسا آش دندون پختند آش ها رو حلقه چیدند روی زمین و آویسا با متانت تموم وسط حلقه نشسته و بدون اینکه به ظرف های آش دست بزنه ازش کلی عکس گرفتند!!تشویق ولی از جایی که چنین متانتی رو در من سراغ نداشتند!!شیطان باید یه فکر دیگه میکردند که خلاقیت بابامون گل کرد و من رو گذاشتند تو سوارخ میز!!!!!!!!!!منتظر

آش ها رو هم چیدند جلوم یه طوری که هر چی تلاش کردم دستم بهش نمیرسید!!!قهر

اینم عکسش!!!ابرو

 

 

من و هامان جونقلب

 

 

بابا یه ذره آش بدین میخوام بخورم!!!خوشمزه

 

 

نمای بالا! چشمکلکه های روی میز نتیجه تلاشهای من برای رسین به آشه!!نیشخند

 

 

 

حالا که بهم آش ندادین منم میرم توی دیگ و اونجا میخورم!!از خود راضی

 

 

خووووووووووووووووب اینم از آش دندون من. تشویقجای شما خالیقلب

راستی یه خبر خیلی مهم هم دارم!عینک البته مدتی میگذره و یادمون رفته بود اینجا بنویسیم!آخ از همون اولین روزهایی که 9 ماهم تموم شده بود من موفق شدم تنهایی روی پام بایستم!از خود راضی

 

 

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقکف مرتب!!!!تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

و رکورد 4 تا قدم کوچولو رو هم واسه خودم به ثبت رسوندم.عینک هورااااااااااااااااهورا

چند تا هم عکس متفرقه میذاریم!لبخند

یه خنده از دل! خندهوقتی آویسا بدو بدو و شیطونی میکنه اینجوری از ته دل میخندم و ذوق میکنم.قلب

 

 

داشتم واسه آویسا ذوق میکردم که صدای ماشین بابایی اومد و یه هو میخ شدم به طرف در!!!مژه

 

 

 

فندق کوچولوی خونه ما!بغل

 

 

و بدون شرح!!!!!!نیشخند

 

 

بغلماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد