آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آوش کوچولو

کوچولوی 10 ماهه

1392/2/7 12:49
نویسنده : مامان پاتمه
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بغل

 

5 اردیبهشت من 10 ماهه شدممژه

بله به همین زودی 10 ماه از تولدم گذشت خیال باطل

از دستاوردهای ده ماهگیم براتون بگم اولیش اینه که پنجمین دندون خوشگلم دراومده.نیشخند الان روی لثه بالا سه تا دندون دارم. از خود راضی

و دستاورد مهم دیگه اینه من دیگه راه میرم! تشویقدیگه نمیترسم و بدون اینکه مامان و بابا تشویقم کنند دستم رو رها میکنم و با جدیت سعی میکنم تعادلم رو حفظ کنم و قدم های کوچولو برمیدارمتشویق

به به شما هم که کلی از لفظ ننه استقبال کردین!!!خنده مامانم میگه بچه های مردم کلی کلاس میذارن به مامانشون میگن مامی!! اون وقت ما هم دلمون خوشه بچه داریم!!! میگه ننه!!قهقهه آویسا دلداریش میده میگه مامانی بهت میگه نانا!!ابرو چون نمیتونه بگه ماما! هر بار هم من میگم ننه! آویسا میگه عزیزم برو پیش نانا!!!زبان آره خلاصه ماجرایی شده ...خنده

 

راااااااااااااااستی یه شفاف سازی هم باید بکنیم راجع به عکسی که توی پست قبل گذاشتیماز خود راضی

و خیلی از شما تعجب کرده بودین که چطور من رو تهنایی گذاشتن روی دوچرخه!!استرس

جریان از این قراره!! این اصل اون عکسه!نیشخند

 

 

 

که با هنر فتوشاپ ننه ام به این شکل در اومده!!از خود راضی

 

 

 

حالا این ننه جون من هی ذوق میکنه میگه من فتوشاپیسته حرفه ای هستمخمیازه هی پز میده به ما میگه دیدین هیشکی متوجه نشد که بابایی رو از عکس حذف کردم!خمیازه (حتما دقت نکردین وگرنه خیلی ناشیانه بوده کارش! لبخند )

آره خلاصه نترسین دیگه انقدرها هم بی فکر نیستن ننه بابام!چشمک

دیروز با خانواده ننه رفتیم یه کم گردش. تو دامنه یه کوه نشستیم و از هوای فوق العاده بهاری لذت بریدم.خیال باطل جای شما خالیبغل

من هی میخواستم برم روی زمین و سنگ بردارم مامان جون برام این سنگ ها رو گذاشتند تا باهاشون بازی کنم!!نیشخند

 

 

شیطونه میگه با این سنگ بزنم دوربینشو داغون کنم که انقدر عکس نگیره ها!!شیطان

 

 

آسمون فوق العاده تمیز و آبی با تکه های ابر خیلی زیبا بود خیال باطل

 

 

 

 

 

این هم من و متینقلب پسر دایی حمیدم که منو خیلی دوست داره و منم تو بغلش که هستم خیلی آرومم و اصلا شیطونی نمیکنم.لبخند

 

 

مباظب خودتون و گلهای کوچولوتون باشین بغلماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد