آوشآوش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آوش کوچولو

پیشرفت های آوش

1392/3/18 10:26
نویسنده : مامان پاتمه
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام 11192_gholi2.gif

حالتون خوبه؟بغل

اصن من با این مامانم قهرم قهرهی میگه آوش شیطونی میکنهقهر من کجا شیطونی میکنم آخه؟دل شکسته

تازشم چند روز پیش با آویسا رفت مهمونی منو نبرد!! دل شکسته

 

 

کلی پیشرفت کردم! از خود راضی

چند تایی کلمه میگم و دیگه مامان تصمیم گرفت فرهنگ لغاتم رو راه بندازه 

عاشق نای نای کردن و بشکن زدن هستم!

البته اینم بگم که عاشق مهر و  نماز هم هستم!از خود راضی مامان بابا نماز میخونن با اعمال شاقه!! 34019_j4m1w5950m851i23.gifاز بس من اذیت میکنم و مهرشون رو برمیدارم بعد مهر رو واسه خودم روی زمین میذارم و سرم رو میذارم روش! قلب

 

موقعی که بهم میگن غذا داغه تند تند فوت میکنم تا زودتر خنک بشه!.. 55342_(69).gif

هنوز هم به شدت ددری هستم!696317_Just_Cuz_13.gif تا یه نفر لباس میپوشه و میفهمم میخواد بره بیرون دیگه بهش آویزون میشم حتی اگه تا چند لحظه قبل حاضر نبودم پیشش برم! 470017_sweatdrop.gif

آویسا رو خیلی دوست دارم همش دلم میخواد دنبالش برم و هر چیزی داره ازش بگیرم برای ابراز محبت چنگش میزنم و یا موهاشو میکشم و میخندم ولی نمیدونم چرا اون خوشش نمیاد و همش میگه برو!861419_looky.gif

بهترین و شادترین لحظاتم وقتیه که با آویسا دنبال هم میدویم و با صدای بلند میخندیم! مامان و بابا هم با ما میخندند و شاد میشن.

این عکس ها هم ماله یه شبه که با آویسا بازی میکردیم.قلب

 

 

 

 

 

دیگه محدودیتی واسه غذا خوردن ندارم 798119_happytongue.gifو همه چیز میخورم عااااشق ماکارونی هستم نگاه کنین:

 

دارم میگم مامان جون تو رو خدا بذار بخورم عکس نگیر!810619_droolsmiley.gif

 

سه شنبه رفتیم ددر خیلی به من خوش گذشت حیف که مامان نمیذاشت زیاد بدوم این ور اون ور این عکس رو هم اونجا گرفتیم اسمش سیاسرد بود.

 

 

اینم جلوی خونمون آبجی داره باهام بازی میکنه 51659_JC_cupidboy.gif

 

خونه مامان جون شیرین314317_j63oty.gif

 

 

من و داداش دوقلوم

 

 

 

 

 

 

سرتو بالا کن آقا خوشگلهعینک

 

 

 

 

بفرماااااا اینم یه خنده شیریناسمایلی های جینگیلی

 

 

بذارین با تبلت پسر خالم بازی کنم یه کمزبان

 

 

اجازه هست از این گیلاس ها بردارم؟

 

آخ جووووووون گیلاس855920_l_cherry.gif

 

 

من و آبجی جونم5220_d_turn.gif

 

 

 

خدا نگهدااااااااااااااار 3122_(14).gif

 

پی نوشت : برای دیدن فرهنگ لغات آوشک اینجا کلیک کنیدعینک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوش کوچولو می باشد